Vilda...

 
Om det är något jag särskilt (mycket) vill lära mig att fota (och hitta!) så är det vilda djur. Har som ett livslångt projekt att lyckas fota alla svenska vilda djur. Är det möjligt?

Nu är jag precis hemkommen efter en bilutflykt till en plats där min kille, när han jobbar natt, ofta ser en räv smyga runt. Men idag kände inte räven för att visa sig, tyvärr. Hittade istället ett rådjur som hade stooort tålamod och poserade länge innan han/hon tröttnade. Fast bilderna blev inte så bra ändå...

Rådjur 

I våras hittade vi den här sötnosen efter vägkanten (Dovhjort).

Dovhjort, unge, kid

Och så får jag inte glömma vår nya granne, harungen som bor på våran bakgård :)

Harunge

Ytterligare en bild från i våras

Huggorm


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-07-22 @ 09:38:25
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0