Välkommen till min nya blogg!

För ungefär tio år sedan fick jag min första systemkamera (analog), en present från mina föräldrar när jag slutade nian. Sedan dess har jag nästan alltid haft en kamera runt halsen (just nu en Canon eos 1000d) och såklart fotat oändligt många bilder. Trots det tycker jag ibland att mitt fotande inte utvecklas speciellt mycket, så jag tänkte starta denna blogg som en utmaning till mig själv att bli bättre. :)

Sedan tre år tillbaka har jag, tillsammans med min syster, pyssel/inredning/foto bloggen Myownhome. Så bloggandet är inte helt nytt men det känns roligt att starta en blogg som fokuserar helt på mitt största intresse!

prästkrage med nyckelpiga, en solig sommarkväll

Dessa bilder fotade jag en solig kväll efter jobbet för ett par dagar sedan.

 Mina hjärtan

Mina finaste!

Om du har en egen eller känner till någon intressant och inspirerande fotoblogg får du gärna tipsa!

Ha det gott
Kram /Johanna


Kommentarer
Postat av: Emma

En, för det mesta, bröllopsfotograf, helt fantastisk! www.jonaspeterson.se

Och här kommer en annan som jag gillar, http://shona.com.au/



Håller med om att det är trist att redigera i Gimp, men jag gillar adobe lightroom starkt, kan rekommenderas!



Ha det!

Emma

2011-07-23 @ 20:03:28
Postat av: Petra

Vilka fantastiska bilder du tagit! Blir så glad av dem. Går in i mitt hjärta...

2012-04-26 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0