Sommaridyll

För ett par dagar sedan var jag, min syster och hennes kille i Nora för att besöka loppisar, äta Nora glass och mysa i eftermiddagssolen. Innan vi åkte dit gav min pojkvän mig utmaningen att fota "sommar idyll". När jag hör sommaridyll tänker jag genast "Barnen i Bullerbyn", solig sommarkväll, äldre tider och småstad. Hur tänker ni? 
Såhär blev mitt resultat :)

En fin sommarkväll i nora

Den fina loppisen i bakgrunden tycker jag ger känsla av någon slags sommaridyll... Sen gillar jag den okända hunden som tycktes vilja stå modell.

Fina äldre hus en solig kväll (nora)

Fina lite äldre hus i kvällssolen.

Ha det gott!
Kram /Johanna


Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Taack :D

2011-07-12 @ 21:21:39
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0