Kicki och Naeimeh i stadsparken, Örebro

Igår tillbringade jag, min syster och en kompis en massa timmar i Stadsparken, här i Örebro. Det var ganska mulet och trist väder men vi trotsade vädret och ägnade oss åt att fota en massa... Eller jag fotade och Kicki och Naeimeh stod modeller, de var så fina!

Kicki
Foto, fotografi, porträtt

Min fina syster!

foto, fotografering, porträtt, modell

foto, fotografering, porträtt, modell

foto, fotografering, porträtt, modell


Naeimeh
foto, fotografering, porträtt, modell

foto, fotografering, porträtt, modell

foto, fotografering, porträtt, modell

Fina Naeimeh!

foto, fotografering, porträtt, modell

Sov gott!

Kram /Johanna
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för din snälla kommentar!

Själv fotar du ju fantastiska bilder både på blommor och människor.

Porträttbilderna är jättefina och jag antar dina modeller blev riktigt nöjda :)

2011-07-19 @ 23:01:15
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0