Bad i solnedgången

Som ni (kanske) märker genom mina bilder är jag lite av ett skogstroll som trivs bäst nära naturen.

Solnedgång

En solig kväll vid en liten skogssjö...

Portugisisk vattenhund

...där hundarna kan bada och busa. Det är sommar. Och glädje. Särskilt om man har både sin pojkvän och syster med sig. Söta vovven på bilden är, min killes systers hund, Corazo.  

Spegling i vattnet

Skogen och solnedgången speglar sig. 

Pashmack, min fina katt

Annan källa till glädje är förresten mina (tre) underbara katter. Denna heter Pashmack och det är han som bestämmer hemma hos oss... Både över katterna, hunden och människorna...

I morgon åker vi till polkagrisparadiset, Gränna. Hoppas på lite mer färgglada bilder då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0