Djur som fångats på bild...

...den senaste veckan

Fina Bruno, portugisisk vattenhund

Fina yrvädret Bruno.

Min favorit hund :) Heffa, belgisk vallhund, tervueren

♥ Min underbara Heffa ♥

Hundbus i vattnet

Bästisbus i vattnet

Rådjur

Padda (?)

Någon insekt av nåt slag

Håller tummarna att sommaren stannar! Fyra dagars jobb, sen tre veckors ledighet till skolan börjar.
Dagen idag; många timmars solande med bästa syster och en kompis. Kortspel, bad och bokläsande. Perfekt efter en nattjobbarnatt.

Nu blir det film med neddragna persienner och fläkten på högsta nivå, inomhus är inte solen lika skön... :P


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej, din Heffa är söt i sin blöta päls :-) jag hade för många år sedan en tervtik som hette Ina .... hon var en underbar hund och hade jag både tid och mera utrymme skulle jag skaffa mig en terv igen ... underbarare vän kan man inte få .... ha en underbar helg. kram Irene

2011-08-06 @ 11:06:36
URL: http://irenechristina.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0